hidup itu LIFE

aku dah bosan dgn aktiviti seharian aku. hanya menghabiskan sisa2 hidup dengan teperap dalam rumah. blogger ni macam diari. tapi twitter pun macam diari jugak. line pon same. ntahlaa. bukan tak bersyukur dengan kehidupan yang tuhan dh bagi. semuanya perfect buat masa ni. umur makin meningkat. kulit makin bekedut. nyawa makin memanggil. cuma tak bertaubat dengan sungguh2 je. haisshh bukan nak mengeluh lah. aku cuma tak rasa life aku langsung. bukan nak bersosial tapi hm hm yelah kan, aku ni perempuan. elok jugak laa duduk dalam rumah besarkan bontot. buat kerja rumah. macam surirumah tangga. macam aku ni dh kawin pulak kann. so aku duduk rumah aku boleh nampak apa mak aku buat. apa adik2 aku buat. nmpk dengan mata kepala sendiri. aku kena jaga mama. mama sengsorang je haa. kalau sakit sape nk tgk. tak lama lagi aku nk sambung belajar dah. hmm sedihh nk berjauhan dgn mama. dh laa aku ni tak leh berpisah dgn mama. kacik bohh. anak manja ni. hmm tapi kena ikhtiar la nk tolong keluarga. hmm k lah dh malam dh ni. lagu blog pon tak tukar. malas. cei pulak dh tidoo. ngantok pulak rasa. nk pukul 2 pagi. hmm hebat hada. jaga anak malam2. k selamat tengah malam blog dan cinta hati :)
Suke hati aku nak post apepon -,- hikhik