selamat bulan pose ♥

haiyoo , satu hari lagi nak bulan Ramadhan -,- ganti pose pon blom lagi . agak-2 lau bole 3 bulan lah aku tak ganti pose --' ishh . sempena nak masok bulan Ramadhan al-Mubarak yg Mulia ni , aku dgn niat yg baik dan ikhlas nak buat amalan yg bole mendatangkan pahale . setan , iblis , hantu sume dh masok dlm lokap . tinggal nafsu je . so , tuhan saja nk menguji kita untuk berpuasa XD . iman yg tak kuat dn sembahyang main-2 . haha . dengan itu , aku nak ajak lah pakwe kesayangan aku buka pose sama-2 . bole ke ? dpt ke dye kuo ? hatoii . aku mengharap je dari dye -,- then , dye kata dye tak bole kuo malam o.O hmm , nak nagesssssss :'(
nak buka pose sama-2 pon tak dpt , dah bile nye nk dpt bersama-2 ? peceroh laaa . hmmm .
 aku bukan nak viter dpt buke pose same-2 ke tak , cuma nak cakap mengenai PUASA di bulan RAMADHAN . hihi --' lepas je habes pose mesti kita nak raya kan ? raya Aidilfitri . wooaahh , hari yg menggembirakan dan menyeronokkan bagi aku jelah . bg korang-2 aq dok carew -,- raya tahun nie mybe raya kat kampong yg paling cantik dan terhebat kot . Bandaraya Alor Gajah Melaka . hoho :] bila raye mcti nak duet raya . nak simpan duet dlm bank 'krupp . ile dah kumpol bnyak-2 bole khawin cepad XD hanya khayalan semata-2 :P hmm , aku tak tahu nk post natang mende lagi . yg penting aku nak nangess bab tak dpt nk buke pose same-2 gn dye :'( k la . goodnight , sweetlight 

Suke hati aku nak post apepon -,- hikhik